Welkom op de weblog van Badmintonclub 't Slot


Dit weekend in het nieuws:

Team 1 speelt op de Nationale Kampioenschappen voor Regio Teams in Almere!
Vorig jaar werden Micha, Marvin, Ismay en Rawa 2e van Nederland Onder 15. Dit jaar doen ze als kampioen Onder 19 van Regio Centrum weer mee. Volg de gebeurtenissen in Almere van minuut tot minuut.
Zaterdag 12 juni speelde het team de eerste poulewedstrijd tegen BV Almere. Zondag volgde de tweede wedstrijd tegen BC '67 Veghel en de wedstrijd om de 3e en 4e plaats, tegen het Groningse BV Zuidhorn.

zaterdag 6 juni 2009

Meisjes dubbel


Een degelijke 1e game van Ismay en Rawa: 21-12.

't Slot - Almere: 2-1


Helaas ging ook Marvins 2e game verloren, met 7-21.
Het is nu de beurt aan de meiden om de voorsprong vast te houden.

Puntje tegen


Marvin verliest de 1e game met 11-21.

Jongens enkel


Marvin test de shuttles voor zijn eerste enkelpartij.

Ismay in actie


De tweede partij: meisjes enkel, Ismay in actie.

't Slot - Almere : 1-0


De 2e game was ook niet moeilijk: 21-9.

De eerste game is binnen


In recordtijd: 21-4

We zijn begonnen!


De eerste partij, Rawa en Micha mixen tegen Almere.

Inspelen


Coach John kijkt toe terwijl de spelers inslaan voor de eerste partij.

De fans


Nog 10 minuten voor de eerste partij.
De fans hebben zich geïnstalleerd op de tribune!

Micha en Marvin


Ook Micha en Marvin zijn gearriveerd, ze bekijken alvast de tegenstanders.

Rawa is de eerste


Rawa kan niet wachten, zij is de eerste van het team die binnen is.

Koffie


Goed zicht op de banen vanuit de kantine, met een kopje koffie.

Hier gebeurt het vandaag


Sporthal De Toekomstgroep, thuisbasis van badmintonvereniging Almere.

De verkenners zijn op weg


Team 1 speelt om 13.00 uur, maar de twee andere teams in hun poule spelen al om 10.00 uur tegen elkaar. Ik ga alvast voor de troepen uit om de concurrentie te bekijken.